DS Assistance Pechhulp

Pechhulp

Onze mensen staan voor u klaar.

DS Assistance

Pechhulp

Onze mensen staan voor u klaar.

DS Assistance

Het rijden in een DS staat synoniem voor zorgeloos rijden. Daarom stelt DS Automobiles alles in het werk om ervoor te zorgen dat u altijd mobiel blijft. Mocht u toch getroffen worden door pech of een ongeval dan kunt u rekenen op de service van DS Assistance. DS Assistance is een internationale pechhulpservice. Mocht uw auto onverhoopt niet direct gerepareerd kunnen worden, dan wordt er altijd gezorgd voor een oplossing, zodat u de reis verder kunt vervolgen.

DS Assistance pechhulp

U kunt DS Assistance 24 uur per dag en 7 dagen per week gratis bellen op 00800 – 24 24 07 07

U kunt ook contact met DS Assistance opnemen via de rubriek “Contact en assistentie” in de MyDS App of de DS Connect Box.

DS ASSISTANCE is een gratis service die 2 jaar van toepassing is op alle nieuwe DS-modellen die afgeleverd zijn in Nederland. Daarnaast is de service inbegrepen voor alle DS-modellen waarvan het periodieke onderhoud uiterlijk 12 maanden voor het incident zich voordoet door het NL netwerk van DS Erkend Reparateurs is uitgevoerd.

DS Pechhulp

Kies je assistance dekking

Een veelgehoorde vraag is wat er precies onder DS Assistance Pechhulp valt. We leggen liever uit wat er níét onder valt. In onderstaand overzicht ziet u duidelijk de verschillen tussen de pakketten. NL-Basis dekking is inbegrepen en het EUR-Premium pakket kost € 39,95 inclusief btw per jaar. Optioneel kunt u deze service uitbreiden met de MyDS Card. Met deze voordeelpas kunt u kiezen uit een NL-dekking (€ 39,95) of EU-dekking (€ 79,95).

NL-Basis
€ 0

  • Dekking Nederland, inclusief woonplaats
  • Mechanisch, elektrisch of elektronisch defect
  • Defect aan accu
  • Ongeval
  • In de auto ingesloten sleutels
  • Kwijtgeraakte sleutels
  • Tanken verkeerde brandstof
  • Lege batterij elekrische DS (max 2x per jaar)
  • Vervangend vervoer bij pech (max 2 dagen)

Eur-Premium
€ 39,95

  • Dekking in Europa
  • Mechanisch, elektrisch of elektronisch defect
  • Defect aan accu
  • Ongeval
  • In de auto ingesloten sleutels
  • Kwijtgeraakte sleutels
  • Tanken verkeerde brandstof
  • Lege batterij elekrische DS (max 2x per jaar)
  • Vervangend vervoer bij pech*
  • Hotelovernachting bij pech*
  • Repatriëring auto naar Nederland

MyDS card-NL
€ 39,95

DS Assistance NL-basis met de volgende gratis extra’s:

  • APK-keuring
  • Bijvullen van motorolie, ruitenwisser- en koelvloeistof*
  • Bandenreparatie
  • Voorruitreparatie (ster)
  • Vakantie-, winter- en tussencontrole
  • Lampjes vervangen
  • 10% korting op originele accessoires

MyDS Card-EU
€ 79,95

DS Assistance EUR-premium met de volgende gratis extra’s:

  • APK-keuring
  • Bijvullen van motorolie, ruitenwisser- en koelvloeistof*
  • Bandenreparatie
  • Voorruitreparatie (ster)
  • Vakantie-, winter- en tussencontrole
  • Lampjes vervangen
  • 10% korting op originele accessoires
DS-Connect-Box

DS Connect box

De DS Connect Box zorgt ervoor dat bij een ongeval de alarmcentrale automatisch wordt gebeld. Dankzij een module die een crash detecteert wordt de exacte GPS-locatie van de auto doorgegeven aan de hulpdiensten zodat deze snel naar de juiste plaats gestuurd kunnen worden.

Mocht u zelf de hulpdiensten willen waarschuwen wanneer u bijvoorbeeld getuige bent van een incident of als er dringend (medische) hulp nodig is, kunt u de SOS-toets indrukken.

Tenslotte kunt u met de DS-toets rechtstreeks technische assistentie aanvragen in geval van autopech of lekke band. Dit werkt als volgt:

  • Druk langer dan 2 seconden op de toets met het DS logo in uw auto.
  • U krijgt contact met de Nederlandstalige helpdesk (ook indien u zich in het buitenland bevindt).
  • U wordt automatisch gelokaliseerd via GPS.
  • Er wordt indien nodig zo snel mogelijk een pechhulpverlener naar u toe gestuurd.
  • Deze communicatiedienst is gratis, 24 uur per dag en 7 dagen per week in geheel Europa beschikbaar.

Maak een werkplaatsafspraak